trevligare med lite massage?

Nu har jag gjort något som jag hoppas ska bidra till
att jag blir en piggare och gladare person.
Jag har bokat en tid för massage.

På torsdag är det dags och jag känner hur skönt det kommer bli
samtidigt som jag garanterat kan tänka mig att det kommer att fällas lite tårar.
Spänningarna och knutarna är mig övermäktiga
och det måste bli ändring på detta nu vilket är precis det jag håller på med just i dag.
Jag planerar framtiden.
Träning och kost går ju som bekant hand i hand
och jag vill komma på banan igen och stärka upp min kropp
(framförallt core och axlar/armar).

Som en del redan vet har jag hamnat i en form av vårdepp
och det är nu jag börjar göra mina stapplande försök till att ta mig upp
och börja leva på riktigt igen.
Det är inte helt lätt men jag vet att det går och med lite vårstädning
både kroppsligt och i hemmet så tror jag att det kan bli riktigt bra det här.

Jag tror på mig själv!



Texten är hittad i senaste numret av Wellness
och det sägs att massage ska bidra till att man blir trevligare mot sin omgivning...
så jag hoppas att det även bidrar till
att jag blir en snäll människa på torsdag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0