pepp på träning...

Söndag...men klockan slår snart över till måndag.
Jag vet inte vadj ag gör uppe, egentligen borde jag sova sedan länge
men jag fastnade med dumburken.
Onödigt men blir lätt så dessvärre.

Jobbat hela helgen och det känns i min kropp och i psyket.
Älskar verkligen att vara på jobbet
och det jag utför tillsammans med vårat underbara dreamteam
men det tar såklart på krafterna att pendla och ha mycket stängningar.
När jag kom hem från jobbet i dag lyckades jag i alla fall
få med mig min sambo på en rask kvällspromenad.
Underbart med frisk luft och jag hoppas att det bidrar till en god natts sömn. 

Till veckan och här framvöer är det lite mer motion som står på mitt schema och det börjar redan i morgon.
I år är det ju nämligen dags för lite lopp och det "största" för mig är att klå min tid i Cykelvasan.
Hur mycket har jag inte bestämt mig för men det får gärna vara med en timme ca.
Då skulle det genast kännas mycket bättre och för att nå det målet så måste jag träna desto mera och bygga både muskler och kondition.
Tittar man på föregående tid så får man verkligen ha i åtanke att jag var glad om jag kom i mål då jag tränat skamligt lite. Men det blir så och då jag hade skador och sjukdomar som spökade så fick det bli som det blev. Och jag kom ju i mål vilket var huvudsaken!!


Ja, jag känner mig i vilket fall som helst pepp
och ser framemot morgondagens uppfriskande promenad
och en liten förhoppning har jag allt
att solen kanske kikar fram en liten sväng=)

Sov så gott godingar!!
Puss o kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0