omorganisering pågår...

Jag vet att jag inte varit så aktiv här men min tid räcker inte till
och jag håller på och gör lite omorganisering i mitt liv.
Jag måste prioritera om en del saker och göra det som känns rätt.
Att ha saker som hänger över mig gör mig bara stressad
och sist bägaren rann över vet vi ju hur det slutade.

Så jag är ledsen att jag inte hinner skriva mer...
jag älskar ju att göra det
men när jag är klar med denna röran
så får jag en annan tid i mitt liv
och kan ägna mig åt de saker som jag tycker är allra roligast!!!

Hoppas allt är gott med Er!!

Kramar om

Ps.Någon som är hajj på design? Skulle vilja ha nytt och fräscht här...
Nina, du kanske känner dig manad;-)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0