I can see you...

Nu ska det sovas, toksovas för att vara så sanningsenlig som möjligt.
Men först hämta tvätten och kissa dogsen.

SKa bli så gott att krypa till kojs då det är renbäddat och fräscht i lyan...
har ägnat mig åt storstädning i dag
och även putsat våra fönster.
Nu kan man se ut igen, tjihooo!!

Har även hunnit med en massage i dag
som gjort att min huvudvärk gett med sig lite...
har ju gått ett längre tag nu med konstant tryck i huvudet...
Förhoppningsvis så kommer vi att lossa på allt som sitter fast i ryggen
och sen slipper jag skallebank och det kan jag lova att jag ser framemot!!
Leksand vann första matchen i kvalet, grattis grabbar- bra jobbat!!!

Och det bästa med de rena sängkläderna
(min sambo kommer att få en chock när han kommer hem i natt)
är att jag tagit min favvosar* för första gången sedan vi flyttade ihop, dvs 2 år.
*Favvosar= Leopard;-)


Så nu ska jag ta igen mig inför morgondagens arbete...
och jag är sugen på citron/lime,
återstår och se om jag får stilla det begäret i morgon.
Återkommer med rapport om mitt begär stillas...

Sweet dreams!!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0