Första dagen...

Jag tog mig åtminstone i kragen
och kom utanför dörren innan solen hunnit gå ner helt.
Luften var varm och jag var pepp på en rask promenad.

Under 15 minuter pinnade jag på
och det var så skönt att röra på kroppen
att jag tog ett beslut att börja springa lite försiktigt.
Spanat in Malin Ewerlöfs upplägg åt Malou von Siwerts tidigare
och inspirerades av det...

2min löpning varvat med 2min gång körde jag under 22 min.

Knäet ömmade lite vi vissa steg men inget mer så jag körde på,
när jag sedan trillade in genom dörren hemma så körde jag knäböj,
utfall och höflyft för att få in lite styrka på benen också.
Bet ordentligt i lårens fram och baksida
och är beredd på lite träningsvärk i morgon.
Wonderbart!!

Till middag blev det nya upplägget
med mindre gluten i kosten(blir så svälld av det)
och det känns otroligt bra i kroppen.
Jag känner mig mätt och nöjd.
Mathavre, soltorkad tomat och fetaost fylld köttfärsbiff
tillsammans med sallad och dressing på kesella.

Gött som attans och från och med nu så kommer jag var duktig tjej och ha med mig matlåda till lunchen på jobbet. Stort för att vara jag och det känns bra att slippa lunchbekymret samt kostnaden. Plånboken blir otroligt glad!!!

Ja det var första dagen på mina 100 grymma dagar!!!

Fuck off nu kör vi!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0