Ny vecka...

I dag är det en ny vecka...IGEN!!
Va sjuttsicken, det var ju nyss ny vecka...

Dags för att börja på nya arbetsplatsen i dag.
Eller ja, nya och nya men jag ska börja på Systembolaget återigen.
Ska bli roligt att komma tillbaka och
skönt då jag kommer att få så mycket mer fritid
då jag slipper lägga nästan 2 timmar på pendling var dag.
Och vi stänger som absolut senast klockan 19 och det är en dag i veckan.
Förstå vilken lyx att komma hem på ett kort ögonblick
och få ta del av lite ljuvliga sommarkvällar.

Kommer nog att bli riktigt bra det här!!

Dock kan jag lova att jag efter bara en helg har abstinens
efter mina gofisar i Borlänge
men jag kommer vara där och gästspela så mycket jag bara kan...
can´t wait!

Startade denna veckan med en sovmorgon och promenad
och nu ska jag rulla i väg och göra mitt dagsverke.
Kom in och säg hej vettja!!

Ha en fin dag!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0