längtan...




InLoveWithFashion.com

Jag är längtar så efter ett sånt tillfälle där jag får fixa frillan,
maken och verkligen må gott för en kväll.
Snygg klänning, höga klackar redo för en kväll i goda vänners lag.
Besöka en restaurang och avnjuta en tre rätters middag
med passande dryck som får smakerna att gifta sig i gommen...

Efter en tid av njutning så beger man sig vidare till en cocktailbar
och beställer lite smashad frukt blandat med diverse alkoholhaltig dryck
innan man sträcker på benen och äntrar dansgolvet på en av stadens nattklubbar.

När klockan börjar närma sig morgon och det är dags för stället att stänga
då vandrar vi vidare i sommarvärmen med stora leenden på våra läppar.
Livet är gott och sommarvindarna leker i håret.
Släntrar in och köper lite mat för att sedan ha en tidig picnic i arla morgonstund
medans solen sakta vaknar borta i horisonten.

En ny dag har startat och livet är här och nu!

Åhhh vad jag vill!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag längtar jag med!!! Låt oss göra det, minst en gång i månaden... Deal?

2012-06-14 @ 21:35:03
URL: http://6weeksoflife.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0