Ny blogg- häng med!!!

Efter många om och men har jag tagit ett beslut att lägga denna blogg i lite vila
och köra en nystart på ny adress.
Fröken fräkens hörn kommer att leva vidare
men väldigt sporadiskt uppdatering precis som det varit på slutet.
Jag kände att det var dags för nytt och fräscht
därför tar jag det här klivet men då jag har starka band till min lilla dagbok här
så kan jag inte klippa helt och kommer att behålla den
och alla minnen som ligger här sedan augusti 2008.
 
En tid att minnas med glädje och massor av lärdomar i bagaget,
i dag är jag starkare och klokare,
redo för nya äventyr!!!
 
Ni hänger väl på?
 
Nya adressen som Ni hittar mig på är: ulrikahagstrom.blogspot.com
 
Må gott allihopa!!!
 
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Följer efter som en hund som följer godis =) ---> syns / Kram =)

2012-07-18 @ 17:14:24
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0