känns bra...

Lördag och fri dag.
Hade min första ensamma stängning i går och allt gick fint, tack och lov.
Alltid lite nervöst innan man gjort det första gången
och fick mycket beröm av chefen i går kväll
när jag summerade dagen för henne.
Mycket skönt att höra!!
Trivs så enormt bra på jobbet att det inte finns något dåligt att nämna,
arbetskamraterna är härliga och riktiga goingar,
det är glädje som sprids hela dagarna och vi gör det vi är bäst på- säljer!

Då jag kom hem sent(22:00) blev det inte mycket till fredagsmys
men lite rester i form av en urgod kycklingsallad som jag gjorde häromdagen
och lite slöande i soffan så tar vi igen det i dag.
Nu ska jag ut på en skön långpromenad med lille puff(piff kommer hem i dag)
som har myror i brallan.
När vi lagomt mosiga kommer hem igen så är det dusch
och hockey som står på agendan.
Finbesök från Hedemora och Stockholm
som det sedan blir middag med på Legends.

Ja...och sen är det kväller...och vad händer då?
Hmmm..soffan låter lockande;-)

Ha en underbar lördag allihopa!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0