låt mina saker vara...

Vissa dagar vill man inte ens kliva ur sängen.
Det bara är så och i dag är en sådan dag.

Vaknade och allt var frid och fröjd.
Käkade frukost, gick långpromenad med hundarna på isgator och stod på benen.
Så långt allt väl.

Backade ut bilen från carporten och ser något grönt liggandes på marken.
Jahapp, någon idiot har brytit upp mitt tanklock och slangat bensin.
F*n ta Er, om Ni inte har råd att tanka bilen så ska Ni inte heller köra den.
Så jäklarns förbannad blev jag men knölade ner en plastpåse för att undvika att fukt skulle tränga ner och så åkte jag till Falun. Min tredje hudbehandling i dag och den tänkte jag då inte avboka för att nåt pucko varit i farten. Men jag kan lova Er att om jag skulle få tag på den som gjort det....då Ni...

Tog en sväng på Faluns gator för att hälsa på söta I
som jobbar på Only och sedan for jag vidare till mina kära kollegor.
Ville krama om dem för att de är så hjälpsamma
nu när jag gjort illa handen.
De är underbara!!!

Åkte hem och åt en alldeles för sen lunch, lagat klart middagen(löksoppa) som min sambo sen ska gratinera...nu ska jag gå med hundarna och efter det blir det veckans friskis pass. Jag är värd så de uppgiftern ska jag väl klara av men någon träning kommer inte på fråga.

Ja min dag i korthet.

Varit frustrerad och irriterad
men tack vare en underbar omgivning så är jag vid gott mod ändå.
Kollat igenom lite saker inför helgen då det vankas bröllop.
I morgon ska jag göra kort, färga utväxten,
måla naglarna och försöka göra mig presentabel.

Blablablablabla...ja jag bara pratar på om nonsens.
Ett helt onödigt inlägg men var tvungen att klaga av mig lite.
Over and out.

Update: Glömde ju skriva att även mina kära underbar skor gick sönder...buhuuu...och jag som inte har råd med nya. Så om någon vill köpa ett par nya så varsågoda...jag är i stort behov av ett par...
Var ju mina älskade skinnpjucks som jag jobbar i dagligen så det kostar ju en slant.
Som sagt, vissa dagar ska man inte kliva ur sängen.
Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0