jobbdags.

Happy day!
I dag ska jag åka och jobba med mina goda vänner på Vero Moda/Only
trots väldiga smärtor.
Så roligt att få träffa dem...även om ajg borde vara hemma.
En kväll ska jag väl för tusingen klara av och jag tänker bita ihop det kan jag lova.
Ledig resten av veckan och det gör att det känns en aningen lättare.

Ska steka färs nu och sen kila till bolaget en sväng och säga hej!
Lämna hundarna på "dagis" och sen åka till blge.

Skön promenad avklarad men som en hundägare vi mötte uttryckte sig...
i dag skulle man ha haft skridskor på sig.
Jisses så halt det var nere på strandpromenaden.
Ingen höjdare men vi har promenerat och det känns bra.
Gröt för andra dagen i rad.
Känns bra men jag är mycket skeptiskt till att det kommer och funka...

Vad äter Ni till frukost?

Ha en fin dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0