Genrep...

Lördag och jag mår bra.
Jobbar med mig själv och siktar mot framtiden.

Gårdagen bjöd på genrep av Melodifestivalen
som går av stapeln i Leksande denna veckan.
Alltid lika roligt att uppleva den här karusellen av glitter och glamour.
Gick dit med kärestan och stötte på Nettan och Ludwig högt uppe i arenan
där vi hade våra platser...
utsikten var bra men det kan ju alltid bli bättre
och vi hade turen att få uppgradera oss till parketten
och placera oss bredvid green room.
Coolt att se alla snygga artister,
kläderna och framträdanden lite före alla andra.

Gillade det jag fick se
men då jag inte vill avslöja något för Er som inte varit där
publicerar jag bilderna vid senare tillfälle...

Nu ser vi framemot kvällens mello och jag har min favorit och det är Molly.
Hennes låt är gripande och stark,
den gav mig ståpäls vilket är mycket positivt!
Observera att jag enbart lyssnar till låten
och tänker inte särskikt mycket på finalen...

Sambon föll för Björn Ranelid och Sara Li.
Ja vad ska man säga om den?
Annorlunda låt som säkerligen kommer att gå vidare
och garanterat blir en dansgolvsfavorit.

Nu ska vi käka pizza innan det blir en prommis och häng hos Martin!
So long!
Puss på Er



Bilder från Mellon 2009 tillsammans med bästaste Lisa<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hehe, jaaaa, det där var tider det! Fusk att du fick se det detta året oxå och inte jag! ;-) <3

2012-02-19 @ 18:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0