finbesök på ingång...

I dag får jag finbesök och dagen till ära
har jag redan dammsugit och moppat golven.
Riktigt skönt att få det gjort
och jag har även gjort fint inne vid piff och puff´s bäddar...
har ju äntligen hittat en till hundsäng
som jag tror kommer falla Grynet i smaken.
Det var tänkt till Tobbe men jag tror att det är en mer Grynet säng
då hon sover ihoprullad...
Tobbe däremot sträcker ut så mycket han bara kan...





Vi får se om jag har fel men jag tror att jag känner mina dogs
tillräckligt bra för att ha rätt denna gången.

Sedan har vi förmodligen en ny familjemedlem på ingång...
*hoppas hoppas*

Ha en bra dag nu, det tänker jag ha!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Nina

ser skönt ut på den första bilden...men nja på den andra ser det mindre skönt ut...hahaha...men cairnisar är ju inte som andra vovvar...de är sååå mycke bättre än andra vovvar ;)



/ Kram

2011-10-19 @ 19:45:36
URL: http://ninaludde.blogg.se/
Postat av: Lorena

åh mys!

2011-10-21 @ 15:13:32
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0