jobbet avklarat, nu ska hemmet fixas...

Jag har arbetat hela dagen.
Varit lugna gatan och vi har hunnit fylla på i hyllorna
som gapade tomma efter helgerna som varit.
Det är fortfarande tomt men det blir bättre
när det kommer fler leveranser nu under veckan.
Dock kommer inte jag att arbeta på den arbetsplatsen
förräns fredag så det är mina kära kollegor
som får fixa och dona med det.

Dagen har flytit på bra och jag fick till och med trevligt lunchsällskap
av min sambo och Lappen uppe på Moskogen.
Alltid gott att slippa äta på egen hand
och nu är det faktiskt så att jag ska fundera ut vad det blir till middag.
Kan nog vara så att det blir en tacopaj
och därmed måste jag kila och handla, laga till
och sedan rasta hundarna, diska och betala räkningarna
innan denna dagen tackar för sig.
Skit också att inte klockan är på min sida.

Jaja, nu kör vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0