frånvarande...

Jag är lite frånvarande från livet just nu.
Alltså inte bara här på bloggen utan även i vardagen.
Dagarna springer i från mig och jag skriver detta nu,
precis innan jag ska stupa i säng.
Trött i ögat och har en tuff arbetsdag framför mig i morgon,
jobbet är fullspäckat från början till slut.
Enormt roligt men det krävs att man är på tå konstant
och efter allt arbete sedan jag kom hem i från min lilla tripp till Norrland
så börjar det kännas i huvudet.
Är inte fullt lika skärpt och alert som för en vecka sedan
och det ska bli skönt att förhoppningsvis få söndagen fri...

Det kommer bilder och uppdateringar
om vad jag sysslat med på sistone
men det får bli när tiden finns.
Nu ska jag stänga ner datorn och krypa ner i sängen.
Ladda med ny energi för ett nytt arbetspass.

Vi kanske ses på jobbet annars får ni ha en finfin helg!!!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0