Sofi vinterpratade.

Så nu är det torsdag hela dagen.
Hej och hå.
Jag som skulle börja dagen med en uppfriskande promenad stängde tydligen av klockan i morse och somnade om. Inte bra men kan nog förmodligen bero på att jag inte kunde somna i går kväll. Låg och stirrade i taket och hoppades att john blund skulle komma på ett litet besök. Dock antar jag att han hade en hektisk kväll i går för hans besök dröjde ett bra tag.

Men jag vaknade i af i tid till att börja tvätta
och det är ju super för nu har jag fått kört några maskiner
och har några få kvar.
Dock kan jag inte kila ner riktigt ännu
för jag har fastnat på sveriges radio
och lyssnar på Sofi Fahrman
när hon vinterpratade på nyårsafton 2009.

Man får en bild av denna tjejen när hon skriver sin blogg
men efter att ha lyssnat på detta så har mycket ändrats.
Hon är ju grym!!
Inte en vandrande klädhängare som säkert många sett henne som
utan en driven, framgångsrik, stark tjej.
Och plus på det är hon sjukt vältränad och enormt snygg!!! 
Hennes motto är "If you snooze you loose",
kanske något man ska efterapa?


Kolla in Sofis blogg ---->Sofis snapshot
Och vill ni lyssna på programmet
så gå in på Sveriges radio---->Vinterpratare

DSC_0191.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0