mina små...

Det blev en enkel middag i dag i form av pannkakor.
Till det serverades hockey som är så katastrofalt dåligt
att jag slutade titta ganska omgående.
Min sambo spelade angry birds
och när inte ens han kollar så är det riktigt illa!!

Själv gjorde jag en ansiktsmask från Dermalogica och nu känner jag mig så där fräsch i ansiktet. Skönt att göra det i god tid innan man ska sova så efterföljande nattkräm får sjunka in i huden ordentligt innan det är dags för att krama kudden. Risken finns ju att man har lite bråttom i säng och kletar av större delen av nattkrämen på kudden då man hoppar bums i säng... Kan vara något som är bra att ha i åtanke.



Saknar mina små som annars gör mig sällskap
men Grynet har det bar hos mor min nu under löpet
och Tobias är i Gävle och friar.
Och jag är övertygad om att han har det gott.

I morgon är i af en ny dag
och jag ska ta mig en lång morgonpromenad
innan jag börjar tvätta.
Långpromenad=bra start på dagen!

Så nu stänger jag ner för dagen, sov gott!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0