Goddagens!

Goddagens!
Nu sitter jag här på golvet i vardagsrummet.
Ögonen håller på att trilla ihop men det får inte hända då jag snart ska i väg igen.
Hockey i dag igen och jag måste rasta hundarna innan jag möter upp Kicki för att gå till arenan. Vi brukar samlas halv fem allihopa men då det är jullov fortfarande så är vi enbart tre stycken i dag. Men som jag nämnde i måndags. Lite sålt är bättre än inget.

Förmiddagen har spenderats i Ullvi tillsammans med familjen Olsson-Jerström.
Wictor hängde nämligen med mig och hundarna ut på en promenad och vi gick på bådde plogade och oplogade vägar vilket resulterade i att hundarna har pulsat i snö som är djupare än deras höjd. Så efter promenaden blev det handduk och hårfön för att få dem torra.
Åt lunch tillsammans med barnen och sedan blev det lite häng i soffan.

Och nu är vi här hemma.
Ska svida om, kolla sminket som inte finns,
gå med hundarna och sedan bege mig.
Och det pronto.

Så med det säger jag bye bye!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0