03:30 piiip....

I dag blir det en lång dag.
Vaknade av att en liten fröken pep så himla ynkligt
klockan halv fyra i morse.
Vinglade upp och kände genast odören
som kom i från vardagsrummet.
Lilla skrotan var dålig i magen och hade lagt av två lass,
stackaren skämdes så men det är ju inget man blir arg på.

Pojken låg och sov men väckte honom också
och tog med dem båda ut på en tidig morgonpromenad.
Vi knatade och gick ute i kylan
och jag kände mig faktiskt rätt pigg
men insåg att jag aldrig skulle hålla mig vaken hela dagen
om jag inte somnade om när vi kom in...

Grynet fick ur sig lite till under promenaden
och somnade om när vi kom in.


Lilla gumman...och nu sover hon här bredvid mig...


20100127...

Kommentarer
Postat av: Nina

uff lillstackarn...inte lätt när det trycker på =( hoppas hon blir bra snart då =)

2011-02-22 @ 16:25:10
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0