Tips!

Måste bara passa på att tipsa om de skönaste byxorna ever.
De är svåra att få tag i men jag fick ett mail häromdagen
från Noboubt.se som hade fått in dem på lager
och nu ligger dem uppe på deras hemsida.

De kommer i från märket Dr.Denim
och modellens namn är Plenty; superstretchiga, svarta, hög midja
och snortajta men fortfarande ändå bekväma
och till ett bra pris- kan det bli bättre?
Mina används flitigt och jag sitter i dem just i skrivande stund!!!
Helt klart favoriterna i garderoben!

Passa på och införskaffa ett par godingar du med,
för de har rykande åtgång kan jag lova!
Klicka på bilden för att komma rätt!!




Bild lånad från ---->Nodoubt.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0