I dag är det tisdag och jag är "inget".

Nu vankas det promenad runt Limsjön.
Totalt omotiverad men vi behöver alla tre lite motion
och frisk luft så det är ingen återvändo.

Jag är för tillfället en person som är väldigt mycket allt eller inget.
Känner allt eller inget.
Gör allt eller inget.
Pratar om allt eller inget.
Ja, ni förstår säkert vad jag menar.

Det är roligt så länge man inte hamnar på "inget"
för då blir det frustrerande och deprimerande.
I dag är en "inget" dag.

Så vi hörs när vi hörs.
Det kommer bli bättre med inlägg här på bloggen
men jag är lite off
och vet inte vad jag ska skriva.
Men det kommer en dag när skrivarlusten trillar över mig
och då ska ni få se på andra bullar...


Tårarna har trillat även i dag
och de kommer så att göra i många dagar
men vi ses i nangiala och det är min tröst.


Kommentarer
Postat av: Nina

Men snälla vän vem har fått åka till Nagiala? Vovvarna?...uffa jag lider med dig i vilket fall som helst...gör så ont i hjärtat av å bara tänka på de kära gosarna som man måste låta gå vidare...att de inte kan leva lika länge som en själv?! =(

Stooor kram till dig vännen å jag önskar jag kunde ta bort din sorg =(

2011-04-21 @ 20:09:25
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0