tacosfordinner

Mätt.
Och då menar jag proppmätt.
Magen buktar verkligen utåt nu.
Ser ut som att jag är gravid.
Men gott var det.
Tacosen satt precis där de skulle!!
Nu ska jag mest softa framför teven.
Har varit en dag i full fart som vanligt
och jag har inte riktigt hunnit med mig själv.
Tiden räcker liksom inte till riktigt och det är synd.
Tid och pengar är det som saknas i mitt liv.
Hann med en sväng till Falun i af och där hämtades cykeln som varit på service och sedan blev det faktiskt en varm choklad på Wayne´s. Jag fryser så enormt mycket.
Har plockat fram vinterjackan och känner att ajg kanske är ensam om det men vad ska jag göra. Fryser så att läpparna blir blåa, huden vitnar och tänderna hackar. Ingen höjdare som Ni förstår och därför så kör jag med riktigt tjock jacka redan. Välbehövligt och enormt skönt.
Så den tänker jag sätta på mig nu och g¨ut med hundarna.
Sov gott sötisar...
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0