Reeboks easytone...ha begär!

REEBOK EASYTONE GO OUT W

Träningsskor/REEBOK EASYTONE GO OUT W från stadium.se
Åhhhh, jag vill ha så bad!!!
Tänk om jag kunde ha råd
att införskaffa ett par av dessa Reeboks
och sedan ut och motionera.
Har ett par skor som har gjort sitt för långa promenader
så dessa skulle gärna få flytta in till mig och och Grynet.
Många långa promenader skulle vi kunna lova dessa skor;-)
Har ju ett träningsschema som startar inom kort
och då skulle ett par hela skor underlätta en hel del.
Jag måste ju röra på mig men kan inte springa
på grund av ett trasigt knä '
men med hjälp av promenader och styrketräning
kan jag stärka knäet så att jag klarar av lättare jogging åtminstone
och det är målet.
Men jag kommer skriva mer om det schemat
när det är färdigknåpat och ska till och startas.
Och jag ska drömma om dessa skor...
kanske kommer tomten tidigt i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0