bergflyttarin

Jag måste ju bara skriva om tv innan jag sover.
Kollade nämligen på underbara Carina Berg
för en liten stund sedan.
Äntligen är hon tillbaka i rutan och flyttar in hos kändisar.
Denna gången flyttade Carina in till mysige Gunde Svan.
Simmade Vansbrosimmet, meckade med sonens cross, högg ved med mera.
På det var det såklart en utfrågning av Gunde och många goa skratt fick jag mig. Vilken härlig människa!!! Och så lyckades ju han slipa på sitt gamla duschrekord som låg på 1,38 från påklädd-duscha med schamponering-påklädning. Det är snabbt. Carina försökte men hamnade på 2,45.
Nya rekordet för Gunde blev 1,23.
Måste jag prova någon dag.
För ingenting är omöjligt!!!!
Bild lånad från Tv4.se

Kommentarer
Postat av: Nina

såg också programmet...älskar Carina Berg och framför allt detta programmet...skrattar så jag gråter jämt åt hennes funderingar och hennes sätt...underbar människa =)

2010-09-22 @ 22:40:58
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0