sjuker igen...

Jag är en människa som just nu håller på att krypa ur skinnet.
Vaknade med jordens huvudvärk igen
och har legat i någon form av feberfrossa hela natten.
Inte planerat och inte välkommet.
Jag var ju hemma måndag och tisdag, räckte inte det?
Nej usch, fy och blä för att vara sjuk.

Men jag tvingade mig igenom arbetsdagen
och sedan har jag varit liggande på soffan,
under filtar och med datorn på magen för att få lite värme. 
Mer än så här blir det inte i dag.
Inga avcheckningar på todo listan och inget annat.
Men bara att acceptera och köra vidare i morgon med nya friska tag.
Ja så får det bli.
Så jag lever nu men jag är mindre frisk.

Hoppas ni mår en aningens bättre och får hålla er friska och krya!!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0