Pannkakor intagna...

Jag har stekt pannkakor och sitter här i min soffa.
Klocka springer i väg och jag måste hoppa in i duschen
om bara ett litet ögonblick.

Hundarna ligger och softar på "sina" platser och det ser såååå skönt ut.
Jag vill mysa ner mig men det får bli när jag kommer hem igen.
*längtar*

Kommer bli en mycket tidig kväll för min del
då jag ska ha hästarna själv i morgon.
Peo är i väg till Stockholm och jag jobbar heldag.

Dagens arbete har bestått av körning gånger två.
Tokstollen fick sig en lugnare vända och sedan körde jag Lina efter det.
Och herregud vilken pissmärr hon har blivit.
Piper och pissar mest hela tiden.
Blev riktigt förbannad på henne.
Kan ju inte hålla på så där...
rätt va det är så slår hon ju så man får passa sig riktigt noga.
Glad att vi i af kom hem tillsammans i dag.
En bra dag på jobbet återvänder vi alltid i samlad trupp.

Vi hörs lite senare få se om det kommer bildbevis eller inte...
Puss på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0