Ett gott öga...

Hemma.
Har varit en lååååång dag och jag är helt slut.
Ska bli skönt att få krypa ner i sängen nu
och förhoppningsvis så somnar jag omgående.
Ska läsa lite i nya boken jag börjat på.

Messat med någon som jag har ett extra gott öga för
nu under kvällen och det gör mig glad.
Sedan att det stannar där men man får vara glad för det lilla;-)

Sålde en hel del lotter i dag och det kändes helt okej för min del.
Jag gillar att sälja för att det är socialt
och att jag träffar bekanta och träffar nya att få tjöta med.
Älskar´t.
Summan i dag blev runt 16000:-
och det hade ju inte varit fy skam att vinna.

Mycket trevlig kväll och ser framemot lördagens match.
Förhoppningsvis vinst även då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0