Dagens samtal...

Var på mitt terapi samtal i dag.
OCh det blev inte som jag tänkt mig.
Jag hade ingen mat hemma så när jag kom till terapin varjag tom på känslor.
Jag hade gått in i mitt vakum som jag hamnar i
och då känner jag absolut ingenting förutom nedstämdhet.

Så det jag skulle väga och förmedla kom inte fram
men jag har en ny tid om en vecka
och då ska jag se till att skriva ner allting allt eftersom det dyker upp inombords.
Samt att jag ska äta mat innan samtalet äger rum
så att känslorna kan komma ut.

Men vi pratade på om rent allmäna saker som mekansiskt arbete.
Att jag inte är med.
Alltså att jag gör allt som ska göras men är inte "närvarande".
Svårt att förklara men när jag gör något så gör jag det bra/ordentligt
men under "arbetet" så är jag alltid flera steg framåt i planering.
Som att jag är ute och kör en häst, fokus ligger på träningen av hästen
men i bakhuvudet så är jag flera steg fram
med vad jag ska göra när vi är tillbaka i stallet.
Allt jag måste ordna och hur schemat ser ut.

Men som sagt så var jag redan på väg ut med hundarna i mitt huvud
på mötet så jag kommer inte i håg så mycket av vad som sades.
Därför ska jag satsa på nästa veckas samtal i stället
och förhoppningsvis få ett bättre resultat/få ut mer av det.

Nu kryper jag i säng och försöker sova lite.
Kanske mer pusselbitar har trillat på plats när jag vaknar i morgon.
Sweet dreams<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0