Trött på att varar trött...

Trött på att vara trött.
Men jag har i af fått i lite bensin i bilen och det är en lättnad.
Ska nämligen ta in hästarna i eftermiddag så fick ett litet bidrag.
Mottogs tacksamt och hoppas det räcker
så att jag kan klara mig flera gånger fram och tillbaka.
Blir inga andra resor utan bara massor av motion.
Haha...välbehövligt!!!!

Jobbat på rätt bra i dag trots att vi är två slitna själar.
Men allt är gjort och förberett inför kvällen.

Sitter nu i min lilla fåtölj och är så grymt sugen på godis.
Ska äta lite gröt och förhoppningsvis dämpas suget en massa.
I övrigt så har jag inte så mycket på tapeten.
Tror att det blir en lugn dag/kväll.
Kanske det som behövs
så jag orkar med att arbeta på egen hand i morgon
och sedan hem och städa.

Blablablablablablablablablablablablablablablablabla....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0