Sanning på gott och ont...

Fick en hemsk avslutning på söndagen 
samt  början på måndagen och den nya veckan.
Vad som hänt är privat men det har med brustna förtroenden,
vänskap och närhet att göra.
Något som nu är totalt grusat
och kommer att ta lång tid att åter uppbygga.

Helst skulle jag vilja fly i från alltihopa men det är inte likt mig så det får vara.
Men va skönt det skulle vara att åka ner till Örebro
och bara få ha lite kvalitetstid med bästaste Kicki.
Känner att jag behöver det men att inte möjlighet finns.
Jädra skit.

Jag har jobbat trots det som hände.
Gick okej.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Å jag önskar du kunnat komma hit jag med! Saknar dig så mycket!!!

2010-03-16 @ 02:53:04
Postat av: Kicki

Jag önskar också att du hade kunnat komma hit till mig! Saknar dig massor!

2010-03-16 @ 02:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0