Otäck olycka...

Måste ta mig in i duschen och göra mig redo.
Ska träffa Johanna
men jag är sen från jobbet så allt ligger lite efter.
Är helt slut i kroppen
och måste komma i säng tidigt då jag ska jobba hela dagen i morgon.
Trav på Romme, lopp fem med Golden Sands.
Långlopp, 2160, och voltstart.
Har haft ett allvarligt snack med honom i dag

Dock så går man bara och väntar på ett besked just nu.
Ett besked om hur det står till med Jim Frick
som i går på upploppet i lopp fem var med  om en olyckshändelse.
Hästen(Only Lavec) som han körde trampade snett
och Jim kastades handlöst ur sulkyn och landade illa.
Medvetslös men har efter undersökningar inga skelettskador
dock fortfarande medvetslös.
Usch...jag hoppas allt går bra och skänker honom en extra tanke...
I morgon kommer det kännas så konstigt
att inte se honom på stallbacken eller i kuskrummet.
Han hade ju nämligen hästar i nästan alla lopp i morgon kväll
så undrar vem som tar över det arbetet.
Egentligen skitsamma...huvudsaken han blir bra igen.
Och som det låter på läkarna så är han nedsövd
för att kroppen ska få vila ordentligt.
*håller tummarna*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0