Gröt, systemet...vårdcentralen...

Gröten är intagen.
Jag har arbetat i dag och det gick okej.
Vägarna har fryst så det är otroligt svårkört just nu
men Lurven och 5-åringen fick sig en vända i af.
Sedan var det dags för Peo att åka ner till vårdcentralen för återbesök
så jag donade i ordning i stallet och sedan åkte vi hem.
Hundarna har fått lite pälsvård och klorna är klippta.
 De blev så stiliga och efter att fått ruska om sig lite så insåg båda
att det inte var så hemskt att bli kammade.
Nu sover den ena på min fot här i fåtöljen...riktigt mysigt är det!!!

Ska alldeles strax ta bilen för att åka till systemet.
Inte ofta jag är där men jag har ett mission så jag får hoppas att det inte är för mycket folk.
Vill inte trängas men jag vet att det är otroligt optimistiskt att gå in där dagen innan påskledigheten börjar. Jag kommer åtminstone ha gott om tid på mig innan jag ska vara nere på vårdcentralen för en undersökning av min hud. Få se vad doktorn säger men jag hoppas att han/hon kan hjälpa mig.

Återkommer när jag är hemma igen med resultat!
Ha de så gott så länge...kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0