Dagen i korthet...

Varje gång jag skriver här så ska jag antingen äta eller sova.
I detta fallet har jag ätit.
Dröjer några timmar innan jag ska krypa ner
för om en halv timme ska jag nämligen på hockey med Johanna.
Sista hemmamatchen för HSS som möter Ludvika.
Ska bli spännande att se hur den utspelar sig.
Sällskapet är ju det mesta så jag kommer bara njuta av det
och en vinst av hemmalaget är liksom en krydda till det hela.

I övrigt så har min dag bjudit på arbete.
Peo har befunnit sig i Stockholm så jag har varit hästskötare på egen hand.
Och alla har skött sig utmärkt.
Väldigt imponerad och stolt.
Körde fröken en vända men hon är lite stapplig så jag ska ta ett snack med chefen.
Vi måste komma till bukt med "problemet" som finns någonstans i fröken kropp eller knopp.
Hoppas vi ska komma på vad det är...snarast!!!

Tog in hästarna och masserade pojken inför fredagens start
samt rengjorde karleder och smörjde noga...
nu gäller det att jag håller efter så att det är riktigt mjukt o fint till starten.
Vill inte att en sådan sak ska sätta käppar i hjulet för en vinst.

Men nu måste jag kila...
Hockeyn närmar sig med stormsteg...
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0