Bored....

Okej.
Tvätten är på tork.
Jag har handlat lite mat.
Eller kanske inte godkänt som mat men jag var inte sugen på något efter att jag stötte ihop med en person precis i entren till affären. Jag kände bara att jag inte hade ork eller lust men inget att välja på så det var bara att lyfta på huvudet och försöka vara trevlig. Kanske låter som att jag är hemsk men i bland så orkar man inte helt enkelt. Framför allt inte när man vet att man bli utnyttjad.
Kanske dags att sätte ner foten ordentligt.

Blev i af lite ciabatta samt blåbärssoppa.
Och tandkräm.
Stoppade dock tillbaka popcornen men nu ångrar jag mig.

Let´s dance rullar på apparaten men jag är uttråkad.
Vet inte vad jag ska hitta på men det är väl bara att acceptera helt enkelt
att man får glo på teve och sedan krypa till kojs och sova tidigt.
Kanske ska läsa lite mer i min bok som jag håller på med.
Det är mycket sanning i den
men jag läser den mest för skojs skull.
En del böcker tror man inte att de finns och denna är en sådan.
Så det är med mycket nyfikenhet som den läses.
Tihihihihi...

Tog en långis precis innan jag åkte till affären.
Knatade runt Limhagen.
Och träffade på söta Helena som satt vid sitt köksbord och käkade lite mat...
och hon var så söt att hon kom ut när jag vinkade...hihi...
Så jag hade sån tur att jag fick en liten fredagskram.
Vi träffas ju i morgon igen då det är hockey.
Gillar´t!!!!

Nu återgår jag till att ha tråkigt
 innan jag går ner och hämtar upp tvätten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0