Snabbfika...

Nu har jag haft de sötaste fika gästerna på snabb visit.
Premiärgjorde min älskade jordgubbspaj i dag
och den smakade som jag mindes, riktigt gott!!

Kör lite bakälngesmiddag i dag då jag började med desserten
men snart ska jag inta lite kasslergratäng
innan jag kissar hundarna och kryper i säng.
Har fixat i köket nu på eftermiddagen/kvällen
och förberett lite inför tårtan som ska läggas ihop till morgonen.

Mysigt att tjejerna kom över och det är alltid lika trevligt att träffa dem.
Tack för att Ni finns!!
Och ett extra tack till Mickan som tog med mina odågor på promenad
när jag fixade i köket.
En två timmar lång promenad gör att de nu sover gott.
Som det ska vara!!!!
Härligt och se att de har gjort av med energi och haft skoj.

Nehepp, mat var det.
Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0