Rörigt i mitt huvud...

Arbetet är avklarat och jag har varit inne hos Camilla och duschat.
I vårat badrum så står det en fläkt som ska torka upp fuktskadan
som de nu ska göra något åt.
Skönt att de tar tag i det.

Är så varmt och gött inne på toa nu när fläkten går hela tiden
och jag skulle nog kunna somna där inne.
Hahaha...till det sövande ljudet av fläkten 
och värmen den avger som ger mig avslappning.
Men det är inget jag får göra nu för härnäst ska jag på möte med Peter.

Antar att dagens möte kommer att ventilera en hel del sedan gårdagen.
Många frågor som ploppade upp i mitt huvud
och nu är det en salig röra av tankar som försöker att samla sig till något vettigt.
Hur det går får vi se i eftermiddag.

Nu kilar jag i väg.
Hoppas ni alla har en härlig dag.
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0