Mysig promenad avklarad!!!

Eftermiddagen spenderades med sötaste Mickan, Molly, Grynet
och lille Tobbe.
Tog en promenad längs med strandpromenaden
och njöt av värmen som visar att sommaren äntligen är här.
Så underbart skönt att få vara ute i friska luften.

Hundarna unnade sig lite dopp o Siljan och det såg riktigt skönt ut,
dock tror jag inte att jag personligen
utan all päls skulle uppskatta det lika mycket.

Till middag blev det pasta med köttfärssås
och som alltid lyckades Mr göra en riktigt god en.
Satt som ett smäck och nu kommer jag somna som ett barn.
Hoppas på många timmars sömn
så att jag är pigg inför morgondagens arbete.

Snart är det helg och med den så blir det lite lugn och ro
blandat med aktiviteter som jag längtar till...
få massa umgänge med mina goa vänner.
Kan inte bli bättre.
Sådant gillas.
Massor.

Men sängen kallar.
Sov gott alla söta!!!
Kramar

Mobilbloggande från Hedemora...tösen är trött efter lek med två söta terriers i stallet! Hoppas ni får en trevlig lördags kväll! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0