Kylskåpsrensning på g...

Precis hemkommen och energin till att ordna mat försvann.
Helt slut och tänker faktiskt krypa till kojs alldeles strax.
Gjorde dock bort mig som råkade bläddra på teven
och hitta filmen Crank på sexan.
Så ruskigt bra film att man liksom vill se hela
men det är inte så långt kvar av den så kanske orkar hålla ut.

Ensam hemma med två katter som sover jämte mig i soffan
och två hundar som ligger utslagna på golvet.
Limsjön runt och sedan trimning
tog knäcken på dem så nu kommer de sova gott.
De slafsade i sig dubbla portioner mat precis
och det är helt okej då det varit lite dåligt intag tidigare i dag.

Nu ska jag rota lite mer i kylskåpet samt tvätta väck sminket.
Då gör det inget om jag däckar på soffan.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0