Justawake...

Jag vaknade precis på soffan.
Helt slut och stackars mamma fick kolla på halva filmen kväll.
Nu ska jag dricka lite vatten och försöka ta bort min make upen...
Sliten är jag i form av trötthet.

Blir sängen hyfsat tidigt och sedan har jag sådan tur att det är sovmorgon på gång. Kylan gör det alldeles för svårt att köra tidigt på morgonen. Så för min del blir det sovmorgon, frukost och en signal till frisören. Ska korrigera lite sedan fredagen tror jag. Och förhoppningsvis så kan vi ordna det i morgon. Hoppas, hoppas, hoppas....för resten av veckan är fullknökad med aktiviteter.

Nu måste jag hämta min tvätt så den kommer upp i lägenheten.
Torktumlaren har gett upp och ala sängkläder som jag tvättat är dygnsura,
suck, så min lägenhet kommer att omvandlas till ett torkrum nu.
Jag ska hinka i mig mängder med vatten nu
 då det är något jag har brist på...
Sov gott alla söta...
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0