Sockerchock...

Min besvikelse och ilska som jag kände innan filmen
har lagt sig lite och nu känner jag mig mest trött.
Har i och för sig klämt i mig en hel påse djungelvrål
 så det kanske är en sockerchock på gång?
Inte helt omöjligt.
Och jag kommer förmodligen att må lite dåligt i natt
då jag råkat äta godis i stället för riktig mat i dag.
Som frukost och lunch i ett blev det en varm macka.
Kunde helt klart varit en bättre dag
men jag känner att i morgon blir det flera gånger bättre.
Jag ska nämligen jobba så då blir det en annan ordning
på mig och mina matvanor.

Känner faktiskt att jag ser framemot att jobba i morgon trots att det är helg.
Men jag vill liksom känna att jag gjort något vettigt
vilket söndagar inte brukar innehålla allt för mycket utav i vanliga fall.
Man brukar mest vara seg och trött
och inte ha någon energi...

Så i morgon hoppas jag på en bra dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0