Sand in m eyes...I wish it was between my toes...

Gäääääsp...alldeles nyvaken och ska kasta mig in i duschen.
Klockan tickar och om en timme ska har jag ett möte utanför arenan.
Tack och lov för rester säger jag bara
för de slängde jag i mig precis innan jag somnade.
Nu har jag återfått värmen o kroppen och en dusch kommer sitta fint.

Ser med spänning framemot matchen
som kommer att utspela sig i Ejendals i kväll.
Derby mellan Leksand och Mora.
Förhoppningen är vinst till hemmalaget
men på sistone har det sett tungt ut
och det har varit dåligt med fart.
Problem att komma upp med pucken i samlad trupp...
Men vi får se hur det ser ut nu i kväll
och jag hoppas det är bättre än senast.
I vilket fall som helst så gör de ett bättre jobb
än jag gjort om jag skulle stått på isen...hahaha...

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll.
Lite ledsen att jag missar lets dance
men det går ju i repris på söndag då jag ska ha en riktig tevedag.
För klockan 16:30 visas Drömmen om Järvsöfaks på fyran
och vill inte missa de...
Men först njuter vi av fredagen och jag kommer hålla tummarna i kväll
för Marinekungen som ska ut på Romme.

Ha en lovely fredag allihopa oavsett vad ni gör....
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0