Kort...

Jobbat kort dag i dag.
Peo var inte alls på humör i dag vilket jag kan förstå.
Det var återigen för kallt för att köra så nu hoppas vi på morgondagen.
Det får gärna vara 5-10 grader varmare i morgon.
Vilken lättnad och då kan vi köra våra två vändor
som vi verkligen behöver göra.

Jaja...kört lite hö och mockat skit.
Fikat och sedan åkt hem.
Promenerat med Grynet som nu ligger i min nacke och sover.
Myyyys!!!

Men tro det eller ej så ska jag nu steka mig lite pannkaka.
Det enda som jag har hemma och kan göra något av...
äger inte ens pasta...haha...
Men mästerpannkaksgöraren kan ju inte misslyckas
så det kommer lägga sig fint i magen.
Massa mjölk, mjöl och helt enkelt inte det nyttigaste jag kunde ha ingredinser till...och inte blev det någon frukost i morse heller. Jag var riktigt trött i morse så det fick bli extra sömn i stället...
Kanske lite konstig prioritering kan jag tycka i efterhand men jag gör ett nytt försök i morgon... See ya later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0