I ett...

Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen.
Dagen har gått i ett så det gäller att inte försoffa sig nu
för då är det kört och jag kommer antagligen somna.
Så bums in i duschen för att raka benen och tvätta håret
sedan ska jag måla naglarna, sminka mig
och fixa håret innan mamma och pappa är här...
vilket är om ungefär en timme.
Piuhhh....

I morse började det med att jag fick åka till Skinnaråsen
som ligger utanför Leksand i skogen och släppa ut Pilla Lina och Mucken.
Gav dem mat, mockade och lät dem njuta av det sköna temperaturerna
 som är uppe på höjderna där ute...
 När jag lämnat dem i hagen så for jag in till Peo
och hoppade direkt ner i kärran för att köra lite snabbjobb med pojkarna.
Det gick otroligt bra trots min träningsvärk i armarna...hehe...
Sedan blev det en snabb fika för att återfå lite värme i kroppen
innan vi tog ut de andra två på en tur.
Vilket såklart också gick mycket bra...
Kört hö tillsammans med Grynet och fyllt på inför helgen
så att de åtminstone klarar sig under morgondagen.
Sedan ska jag faktiskt jobba på söndag en snabbsväng
 så då kan jag fylla på höet igen..

Vissa dagar denna veckan har jag jobbat så få timmar
att jag kände mig lite manad att jobba in några
och varför då inte ta det på söndag när vi ändå behöver köra då.
Ska ju starta på onsdag med båda två på Solvalla
 så det kommer passa fint med körning på söndag
samt tisdag för att ladda rätt och i lagom mängd inför starten.

När vi kom hem har Grynet mest tillbringat tid på soffan
medans jag har fixat med papper, städat och donat...
blev gröt till lunch i dag
och det kändes mycket bättre att äta det än att klämma i mig pasta och ketchup.
Middag kommer jag att få efter hockeyn då jag, mor, far och Thomas
ska käka lite paj här hemma och bara ta det lugnt.

Efter det blir det loungen en sväng för att umgås med sötaste Johanna...

Vad ska ni göra denna härliga fredags kväll??
Later...


Kommentarer
Postat av: Pillan

Vart var lilla Tobbe -Lobbe då ?? Skönt att du hade en härlig fredag! KRAM

2010-01-16 @ 18:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0