Hungrig som en häst...

Nu ska jag hem till Johanna på en go fika...
Är hungrig som en häst så det blir mycket bra det...

Jobbet har gått fin fint och jag har gjort en hel del vettigt.
Det sista jag gjorde var att förbereda morgondagens resa till Solvalla.
Mycket spänning i luften nu men jag tror på mina pojkar.
Allt är i af förberett så nu är det mest bara lasta och köra.
Älskar när saker är i ordning och jag får ha stenkoll inför lopp...jag är ju trots allt den sammanhängande länken som ska få saker och ting att flyta på bästa sätt då det för våran del inte är direkt gott om tid mellan löpen. I morgon hänger det på minuter för att få det att fungera. Tempo ska det vara och det kommer bli en utmaning men jag vet att det kommer gå fint!
Om ni är sugna på att satsa en slant på hästar
så kan jag försöka ge lite tips senare i kväll!!

Men nu far jag hem till Leksands snyggaste!!!
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0