Solvalla i morgon=)

Jag har gjort lite nödvändiga saker nu på kvällen
och ska alldeles strax krypa i säng.
Innan elva måste jag sova då det är en ruskigt lång dag framför mig i morgon.
Ska ju till Stockholm och Solvalla för trav.
Det är våra goa killar som ska starta.

Så ett tips till er som har lite pengar över
är helt klart att satsa en slant.
I lopp 1 startar våran lillkille Chief Delorme på spår fyra
har jag för mig det var...
voltstart vilket han är otroligt duktig på.
Lovande som tusan
och skulle gladeligen satsa på både vinnare och plats.

Sedan har vi i lopp 3 tuffingen Golden Sands som har spår 1 bakom bilen.
Det är något år sedan han gick bakom bil men han ska ut i provbilsstarten
och få en uppfräschning av minnet.
Men annars är han i riktigt fin form
och jag ser framemot att se honom hans andra gång på Solvallas bana.
Sist kom vi på en tredje placering
och vi hoppas han är med bra bakom bilen i morgon.
Skulle nog satsa samma som på föregående häst.

Kommer bli en hektisk med otroligt rolig dag i morgon
och jag kommer ha massor av nerver inombords
men jag vet att hästarna gör sitt bästa oavsett!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0