Bad...no good at all...

Jag mår inge vidare om jag ska vara ärlig.
Mycket känslor i omlopp nu och jag är så förvirrad.
Förstår inte varför det kommer här och nu...

Hur ska man göra för att gå vidare?
Är det bara och köra för fullt eller ska man stanna upp mellan varven och känna efter.
Jag tror nämligen att det är det jag gjort och det får mig att må så här dåligt.
Jag sitter till och med och gråter just nu...så onödigt men känslorna är i uppror och detta som jag behöver prata om med någon går inte för tillfället då tjejerna är ute på annat. Den ena har fullt upp med skola och den andra är på jobbet så jag får brottas med detta på egen hand.
Behöver verkligen prata av mig lite med någon nära...

Men måste rycka mig i kragen nu då det kommer besök hit i kväll.
Ska kolla film och ta det så lugnt jag bara kan
samtidigt som jag har tvättstuga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0