Photoofme...

Jag har en önskan.
Tro det eller ej men jag har verkligen en önskan om att bli fotad.
Sminkad, håret fixat, kläderna utvalda och sedan bli fotad av en riktigt kunnig person.
Vill se hur JAG ser ut i verkligheten.
Hur människor ser mig...och det lättaste är då att se det genom en kameralins.
Och få det bekräftat på bild.
Skulle vara så himla roligt att få det förverkligat...få se MIG!!!

Tre fotogtrafer som är starka kandidater är Linda Mårthans,
Lisa Wikstrand och Emelie Ohlsson.

Kika in deras hemsidor/bloggar och bli inspirerade:

Linda Mårthans hemsida

Lisa Wikstrand hemsida
Lisa Wikstrand blogg

Emelie Ohlsson hemsida
Emelie Ohlsson blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0