........

Jag har suttit i telefonen mest hela dagen.
Drygt men lite är uträttat och det känns mycket bra.
Nu ska jag dock käka lite paj innan jag hoppar in i duschen och knatar med hundarna.
Sedan blir det något som jag inte kommer nämna här
men jag hoppas det kommer gå hela vägen.
 Riktigt nervös faktiskt men jag kan inte mer än försöka.
Så enkelt är det ju faktiskt.

Klockan tickar och jag som önskade mig en tupplur men det verkar som att jag får hoppa den i dag. Försöka komma i säng så fort mamma och pappa åker i kväll. De ska på hockey och jag ska dit om jag kommer in. Sedan ska vi ta en fika hemma i oredan som finns här på min gata. Helt sjukt vad jag verkligen måste städa men jag tror att det får bli i morgon innan tjejkvällen som förhoppningsvis ska ske.
Nu dra ni er inte ur tjejer...hehe...

Tacopaj nästa...
Mums!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0