Välkommen till världen Fiona!!!

Nu har äntligen lilla Fiona kommit till världen.
Som vi har väntat...och väntat men i dag så skedde det...

En tös kom till världen och jag fick ett meddelande
vid tio över tolv att hon anlänt
med en vikt på 4260g och en längd på 51cm.
Enligt modern så har allt gått snabbt och smidigt och de mår bra!!!

Och det gläder mig att höra...
Nu har Sofie fått sin efterlängtade dotter
och våran goa Svea har fått en lillasyster.
Underbart och nu fick denna dagen,
den 1 december 2010 en väldigt speciell betydelse...
jag blev ju "gammelmoster" igen...hihi...

Liten slumra, kärlek finns här.
Världen väntar så nyfiket på att se vem du är.
För som en sommarmorgons allra första solstråle
är du lilla efterlängtade välkommen hit.
Välkommen hit.
Ett oskrivet blad blir en saga en dag skriven i dur och i moll.
Men sagans fe vill en önskning dig ge
som skyddar mot vättar och troll.

Liten undrar blir livet ett äventyr?
Vi finns här i din närhet att följa din väg vart ödet än styr.
För som en sommarmorgons allra första solstråle
är du lilla efterlängtade välkommen hit.
Välkommen hit.
Ett oskrivet blad blir en saga en dag skriven i dur och i moll.
Men sagans fe vill en önskning dig ge
som skyddar mot vättar och tro
ll.

Charlotte Leder




"När jag var liten kunde jag trolla.
Jag kunde göra underverk, läka sår och gå på vattnet,
färdas obegränsat i tid och rum,
jag hade makt att förvandla världen eller skapa en ny.
När jag var liten kunde jag trolla.

Det var innan de lärde mig att jag inte kunde."

Jonas Gardell

Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis till att åter igen ha blivit gammelmoster =)

Ang kökssoffan så köpte jag den begagnad på Blocket...och det är en soffa med lock och förvaring undertill suverän att förvara saker i ;)...klädde om locket till svart fuskläder...å nu ska jag bara måla den... =)

Kul att du gillade gardinerna, tack!

Ha det bäst / kram från oss

2010-12-01 @ 17:47:54
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0