arbetet tog mina krafter

I dag har jag arbetat och det har gått förvånansvärt bra men jag har varit enormt svag och det är väl inte så konstigt när man inte intagit särskilt mycket föda de senaste dagarna. Men jag hoppas att vinterkräksjukan har drabbat mig för denna vintern och att jag nu klarar mig...
inte alls särskilt sugen på att uppleva det på ett bra tag nu...
Huvva, jag avskyr verkligen att kräkas.

Kört två kusar i dag och i morgon är det arbete från morgon till kväll som gäller.
Precis som förra veckan.
Förhoppningen är att det inte blir kallare ute då det är Romme som gäller för start.
Lopp sex, spår nio är det som gäller
och vi är inte särskilt betrodda trots föregående veckas vinst
men med bra ryggar så ska vi nog kunna vara med och slåss.

Energi och kraft har ju åtminstone token som ska starta
för i dag kutade han rätt in i (trä)staketet när han busade i hagen...
ja, vad ska man säga...

Nu har jag fixat lite här hemma och fått i mig lite gröt...
ska ta mig en varm dusch
och försöka att inte vara ledsen även om jag fortfarande är det...



Chiefen i somras...i hage utan trästaket...;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0